Κατά τη παραλαβή της παραγγελίας, συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά τη κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας για να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα. Να σημειωθεί πως γίνεται αυστηρός ποιοτικός έλεγχος από εμάς πριν την αποστολή της παραγγελίας.

Επιστροφές γίνονται αποδεκτές μόνο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Τα επιστρεφόμενα προϊόντα βρίσκονται σε άριστη κατάσταση , χωρίς να έχουν κοπεί τα καρτελάκια τους καθώς και με την απόδειξη λιανικής πώλησης.
  • Η επιστροφή έχει πραγματοποιηθεί εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αποστολής του δέματος.

ΑΛΛΑΓΗ

Σε περίπτωση που θέλετε να πραγματοποιήσετε αλλαγή, παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε το έντυπο που θα βρείτε μέσα στο δέμα που παραλάβατε με όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Διαφορετικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email: [email protected] είτε να μας καλέσετε στο 2108944883. Έπειτα στέλνετε το επιστρεφόμενο δέμα στα στοιχεία που θα βρείτε παρακάτω.

Η επιστροφή του δέματος γίνεται μέσω Γενική Ταχυδρομική & Speedex Courier και το κόστος είναι ΔΩΡΕΑΝ. Σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής το κόστος των μεταφορικών το αναλαμβάνει ο πελάτης.

Εάν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε άλλη εταιρεία courier, θα επιβαρυνθείτε με τις αντίστοιχες χρεώσεις που έχει η κάθε εταιρεία. Η αποστολή πρέπει να γίνει με εταιρία ταχυμεταφορών και όχι απλό ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ).

Εάν το νέο είδος είναι μικρότερης αξίας και δεν επιθυμείτε να επιλέξετε κάτι άλλο, η διαφορά μπορεί να μείνει στην καρτέλα σας και να τη χρησιμοποιήσετε σε μελλοντική σας αγορά.

Οι αλλαγές προϊόντων γίνονται με βάση τις εκάστοτε ισχύουσες τιμές κατά την ημερομηνία αλλαγής.

ΠΙΣΤΩΣΗ

Σε περίπτωση που δε επιθυμείτε να προχωρήσετε σε αλλαγή τη δεδομένη στιγμή, μπορείτε να κρατήσετε το ποσό που έχετε δώσει ως πιστωτικό και να το αξιοποιήσετε σε μελλοντική σας αγορά. Όταν η επιστροφή θα έχει επεξεργαστεί, θα λάβετε ένα κωδικό για τη συνολική αξία των ειδών που επιστράφηκαν. Ο κωδικός αυτός θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην επομένη παραγγελίας σας από το www.the-explorer.gr.

Αλλαγές με πιστωτικό κωδικό μπορούν να πραγματοποιηθούν εντός ενός έτους, έπειτα ο κωδικός απενεργοποιείται.

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά σε μία μελλοντική παραγγελία, η οποία θα είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από αυτή του πιστωτικού.

Δεν είναι συνδυαστικός με άλλα κουπόνια και δεν ισχύει σε περίοδο εκπτώσεων.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ

Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε δεν αντιστοιχεί στο προϊόν της παραγγελίας σας ή αφορά ελαττωματικό προϊόν, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email: [email protected] ή τηλεφωνικώς στο 2108944883. Εφόσον, παραλάβουμε το δέμα σας και γίνει ο απαραίτητος έλεγχος, θα σας σταλεί απευθείας το νέο δέμα. Τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα μας καθώς και της αποστολής του νέου δέματος τα αναλαμβάνουμε αποκλειστικά εμείς.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, παρακαλούμε όπως συμπληρώσετε το έντυπο υπαναχώρησης που θα βρείτε μέσα στο δέμα που παραλάβατε με όλα τα απαραίτητα στοιχεία πριν λήξει η προθεσμία (15 ημερολογιακές ημέρες). Διαφορετικά, μπορείτε να το εκτυπώσετε εδώ (κάντε κλικ για να κατέβει το αρχείο). Σε εκπτωτικά προϊόντα δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση και επιστροφή, παρά μόνο αλλαγή με άλλο προϊόν, εκτός εάν το πωληθέν προϊόν είναι ελαττωματικό.

Η χρέωση των μεταφορικών για την επιστροφή του δέματος σε εμάς στην περίπτωση της υπαναχώρησής επιβαρύνουν τοv πελάτη. Μπορείτε να επιστρέψετε το δέμα με όποια εταιρεία κούριερ επιθυμείτε εσείς. Επιστροφή δέματος με απλό ταχυδρομείο ( ΕΛΤΑ ) ή με χρέωση παραλήπτη δεν θα γίνεται αποδεκτή.

Η επιστροφή των χρημάτων θα εκτελεστεί με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική αγορά σας. Στη περίπτωση που έχετε πληρώσει τη παραγγελία με αντικαταβολή, τότε το ποσό θα επιστραφεί στον λογαριασμό που έχετε δηλώσει στην φόρμα επιστροφής. Κατά την επιστροφή των χρημάτων, ο πελάτης θα λάβει ακριβώς το ποσό που έδωσε στην αρχική του παραγγελία (το κόστος των προϊόντων και τα μεταφορικά έξοδα εάν υπήρχαν). Σε περίπτωση που κατά την επιστροφή του δέματος δηλώσατε χρέωση παραλήπτη, τότε τα συγκεκριμένα μεταφορικά θα αφαιρεθούν από το επιστρεφόμενο ποσό, καθώς όπως αναφέραμε παραπάνω, τα έξοδα αποστολής στην περίπτωση της επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη.

Τα χρήματα επιστρέφονται στον τραπεζικό σας λογαριασμό, μετά την παραλαβή από εμάς του επιστρεφόμενου προϊόντος. Επιστροφή χρημάτων ισχύει μόνο για το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας και δεν αφορά περιπτώσεις δώρων και δωροκαρτών.

*Οι επιστροφές χρημάτων μας πραγματοποιούνται μέσω των συνεργαζόμενων μας τραπεζών. Σε περίπτωση που έχετε άλλη τράπεζα τα έξοδα συναλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σημαντικές Πληροφορίες

  • Η επιστροφή του δέματος γίνεται στα εξής στοιχεία: The Explorer, Πλατεία Εσπερίδων 2α, 166 74, Γλυφάδα, τηλ. 2108944883.
  • Το δέμα σας μέσα θα πρέπει να περιέχει α. το προϊόν το οποίο επιστρέφετε β. το ειδικό έντυπο επιστροφής που υπήρχε στο αρχικό πακέτο που λάβατε και γ. την απόδειξη σας.

    Σε περίπτωση αλλαγής, εάν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε άλλη εταιρεία courier εκτός της Speedex με την οποία συνεργαζόμαστε, θα επιβαρυνθείτε με τις αντίστοιχες χρεώσεις που έχει η κάθε εταιρεία. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, μπορείτε να επιλέξετε όποια εταιρεία courier επιθυμείτε εσείς. Το δέμα μέχρι να φτάσει σε εμάς είναι σε δική σας ευθύνη, σε περίπτωση απώλειας ή ζημιάς. Η αποστολή πρέπει να γίνει με εταιρία ταχυμεταφορών και όχι απλό ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ).

  • Σε παραγγελίες εκτός Ελλάδος το κόστος της αλλαγής το αναλαμβάνει ο πελάτης.
  • Για λόγους υγιεινής δε πραγματοποιούνται αλλαγές σε εσώρουχα.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μπορείτε να προβείτε στην ακύρωση της παραγγελίας σας μερικώς ή ολικώς στέλνοντας έως και την χρονική στιγμή πριν λάβετε το ενημερωτικό e-mail που θα αναφέρει ότι η παραγγελία σας απεστάλη. Οι τρόποι για την ακύρωση της παραγγελίας είναι δύο (2):

1. Στέλνοντας e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ζητώντας την ακύρωση της παραγγελίας και γνωρίζοντας τον αριθμό της

2. Τηλεφωνικώς στον αριθμό 2108944883.

Το προϊόν προστέθηκε στα Αγαπημένα σας